tirsdag den 14. februar 2012

Paradoksalt... Eller et tegn?

I lørdags var Christian, Martin og jeg ude og handle, jagten var gået ind på en ny postkasse (hvor posten ikke bliver våd) samt røgalarmer der ikke var grimme!

Efter at have været i diverse byggemarkeder, til Martins store glæde og min skræk, uden at finde noget vi begge kunne lide, synes Martin at det var en god idé at smutte en tur forbi Burger King... Og hvorfor så en tur på Burger King? Tjoo, af den simple årsag, at jeg aldrig har været på Burger King og aldrig har smagt en Whopper.. Det var på tide mente han!

Afsted det gik, Christian sov i autostolen og vi skulle hygge os lidt - troede vi!
En Whopper med det hele...
Vi stiller os i kø da vi ankommer på Burger King og Martin står og filosoferer over om der skal bacon og ost i hans Whopper, eller om det skal være en dobbelt. Jeg forelsker mig i en kyllingeburger, men har jo sat mig for at smage Whopperen, så det er så enkelt..

Køen snegler sig afsted, og det er endelig vores tur.. Vi bestiller og ekspedienten siger "Vi har ikke flere Whoppere"... Martin svarer med et "Nå, men i kan vel lave nogle flere?!".. Den lettere desorienterede ekspedient må så fortælle, at en maskine er gået i stykker, de har ikke mere kød, og kan ikke lave flere Whoppere!

WHAT?!


Her kommer man som totalt ny kunde i biksen, og så kan man ikke få lov at smage den skide burger!? Vi blev enige om at gå igen, så må vi se hvornår vejen falder forbi Burger King igen - det bliver ikke let, for jeg er i forvejen ikke til McD/Burger King mad, så der skal lidt overtalelse til... Stakkels Martin!

Håber ellers i alle har det godt ude i det ganske land (og udland!), her går det stille og roligt, jeg kan ikke forstå at Christian allerede er 11 uger gammel og er begyndt at smile og pludre en masse.. Elsker min søn!


/Lisbeth

3 kommentarer:

  1. Det var da meget underligt! Har ikke fået en whopper i over 20 år, og jeg er ellers vild med en fedtet burger med fritter. Men-men p.g.a. vægten spiser jeg det faktisk aldrig. Så hellere en gourmet burger på en restaurant eller hjemme i køkkenet.

    Herligt at det går godt med Christian.
    Håber også det går fremad med din mor.

    Tanker fra Schweiz.

    SvarSlet
  2. Hej Space :-)

    Jeg vil oftest også hellere selv lave burger eller få på restaurant - er ikke vild med "snask" såsom ketchup mv og det er næsten for meget at forlange at de på burger King kan lave uden :-)

    Ja, C bliver stor, er 11 uger og lige begyndt med str 62 i tøj :-)
    Min mor blev scannet i går og får nogle svar næste torsdag - håber kemo hjælper og de kan se bedring :-)

    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  3. Ikke flere whoppere..... den bedste jeg længe har hørt:)

    http://hvisvindenvender.blogspot.com/

    http://oddparent.blogspot.com/

    SvarSlet