søndag den 5. februar 2012

Snow is falling...

Så sidder man her en søndag formiddag, hvor man har været oppe "før en hvis herre fik sko på" og kigger ud af vinduet hvor sneen daler og det er 14 graders frost. Hvad sker der lige for Kong Vinter - han er da sent på den i år!?

Let it snow, let it snow, let it snow...

Nå, men sneen må gerne dale for min skyld, jeg skal jo ikke til og fra arbejde i KBH, så jeg kommer ikke til at stå og fryse røven af på Ringsted Station og vente på et tog der er frosset fast på skinnerne, ikke kan afise forruden eller noget andet der gør at DSB (som hver vinter) bliver forsinket!

I går havde jeg besøg af min tidligere kollega Maria, som var forbi til lidt hygge samt at se Christian. Vi var i Ringsted i den nye Outletby der er lavet, og jeg synes faktisk det var en succes. Vi fik købt en masse tøj til Marias kæreste, Christian og til mig, vi spiste frokost på en café og oset i en masse andre lækre outletbutikker. Jeg synes at deres udvalg og priser var super - selv nogle af de helt nye varer var der 30-50% rabat på, hvilket overraskede mig meget - på den positive måde...
Bagefter tog hun med hjem til os, hvor vi spiste tortilla og hyggede os indtil hun skulle retur til KBH..

I dag tror jeg at jeg skal have Christian med i Kære Børn og købe en uldhue og nogle vanter så drengen kan begynde at sove udenfor. Lige da han endelig var stor nok til at måtte sove ude kom frosten - og så nænnede jeg simpelthen ikke at lægge ham ud.. (Løvemor - I know!).

Håber ellers mine blogvenner har det godt - jeg er jo ikke så aktiv på bloggen mere, og synes heller ikke rigtig at det er så let at følge med på TV2 blog. Håber dog det kommer med rutinen når jeg har lavet nogle flere indlæg her inde!

Knus Lisbeth

5 kommentarer:

  1. Aha Ringsted, ja der var jeg soldat i sin tid!

    Men det er godt nok mange år siden!

    Jeg mener at kasernen vist nok er nedlagt nu?

    Her er der ingen snevejr, men meget meget koldt!

    Den har været nede på minus 16 grader!

    Ja, TV2 blog er jo lukket helt ned nu, og bliver iflg. udsagn helt fjernet pr. 1. marts 2012!

    Men så er det da godt, at vi kan blogge her på spotten og evt. på 24.dk, hvor jeg også har en blog - der hedder jeg dog lillepolle!

    Hilsen Polle

    SvarSlet
  2. Håber det går godt med lillemanden.

    Tror aldrig det bliver som på tv2 bloggen, men det behøver ikke at være dårligt af den grund. Alt nyt tager tid.

    God søndag.

    SvarSlet
  3. Hej begge :)
    Neej, som TV2 blog er det ikke - meen, som du siger Space, så tager alt nyt tid, så mon ikke vi på et tidspunkt synes at blogspot er det mest naturlige sted i verden at lave blogindlæg?? :)

    SvarSlet
  4. Kære Lisbethlilletøs Hin Blogspotbloggende Babe (prøv at sige DÉT 5 gange hurtigt i træk) ;0)

    Hvor er det skønt at se at Din og Din Martins skønne Christian endelig har fundet sig fri til at give dig et øjeblik ved tastaturet *S*

    Knus og kram fra hele familien Hansen ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kenny - Kulkongen over alle kulkonger!!

      Det var faktisk helt rart at kunne lade fingrene flyve over tastaturer og lade tankerne få frit løb om alt og intet (nok mest intet!!) :-)

      Jeg glæder mig til at få lidt større overskud til bloggen og finde ud af at få den gjort lige så smart som f.eks din - det har jeg simpelthen ikke nået.. Jeg har også en drøm om at få lagt mine gamle blogindlæg op - skal bare have dem downloadet og finde ud af hvordan :-)

      Nå, det blev til et lille "natsvar" fra mobilen - C har lige fået flaske og jeg venter på ar han falder til ro i tremmesengen igen... Pyha alt det natteroderi er det hårdeste ved at være blevet forælder :-) .o0(men Gud hvor jeg elsker det lille menneske!!)0o.

      Håber i har det godt alle 4 - savner at følge med i hvad du og frække Cody får tiden til at gå med!

      Knus og buddy-dask fra Lisbeth

      Slet