fredag den 25. maj 2012

Skyggen...

Igen har jeg haft den udsøgte ære at få lov til at anmelde en bog - en krimi, som bestemt falder i læsehestens smag! Elsker krimier - og denne krimi er ingen undtagelse!



Som læsehest med forkærlighed for krimi var det med stor glæde at jeg gik i gang med at læse "Skyggen" af Cody McFadyen - fra første side var jeg hooked!

Agent Smoky Barrett jager seriemordere i Los Angeles sammen med hendes team hos FBI. Hendes familie er blevet slået ihjel af en seriemorder hun var på jagt efter, og hendes liv ligger i ruiner. En ny sag om en seriemorder der mener han nedstammer fra Jack the Ripper, får dog Smoky til at overveje om hun måske skal vende tilbage i kampen mod "the bad guys"...

Bogen er en pageturner, men på mange måder anderledes end de krimier der ellers er meget oppe i tiden. Den er rå, usødet og voldelig, har et super plot og et twist som jeg ikke havde set komme mht. morderen!
Jeg vil se frem til flere krimier fra Cody McFadyen, gerne med Agent Smoky Barrett og hendes team som omdrejningspunkt. Elsker du krimi og kan du klare lidt blod og vold, så læs endelig denne bog - jeg fik ikke mareridt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar