onsdag den 13. juni 2012

Fodbold EM - jeg ORKER det bare ikke...



Yes, yes - så er det tid til en masse fodbold i tossekassen igen, igen.. Fodbold EM er godt i gang. Jeg ORKER det ikke... Ikke fordi jeg som sådan har noget imod fodbold - jeg gider bare ikke se det, for Danmark vinder jo (næsten) aldrig noget alligevel.

I dag var ingen undtagelse, der var Danmark - Portugal i TV som Martin gerne ville se. Fint med mig, bare jeg slipper. Fik så gjort badeværelse rent og ryddet væk fra aftensmaden i stedet, hvilket jeg synes var en bedre måde at bruge tiden på.. :)

Kunne godt høre på stemningen fra sofaen, at Danmark fik hentet ind på Portugals 2-0 føring, og det var da ærgerligt at Danmark ikke fik uafgjort (som vistnok havde været ret godt i den gruppe??) men jeg kunne sådan set ikke være mere ligeglad.

Nå, ville ikke noget specielt med dette indlæg, andet end at fortælle hele verden at jeg ikke gider se fodbold, og i stedet har gjort rent. Egentlig er det heller ikke en beskæftigelse jeg bryder mig om - men må jo have valgt det bedste af to onder :)

/Lisbeth

4 kommentarer:

  1. Orker heller ikke samtlige kampe, men ser Danmarks, så længe det varer.....;-)

    SvarSlet
  2. Har kun set kampen i går, ellers ser vi ikke fodbold her i huset.

    SvarSlet
  3. Jeg keder mig bravt når der er fodbold! Jeg er gift med en gigantisk fodbold freak, så her kører der jævnligt en eller anden "VILDT SPÆNDENDE/ VIGTIG" kamp i fjerneren... Men hva, jeg nyder at se min mand glad, og jeg gider alligevel ikke bare sidde foran kukkassen og få firkantede øjne ;0)

    SvarSlet
  4. Hej Lisbethlilletøs Hin Fortvivlede Fodboldfornægter ;0)

    Du må så glæde dig over at der er 24 timer med LeMans fra Kl: 15 imorgen *GG*

    Du, den bette Christian og Din Martin ønskes en god weekend ;0)

    SvarSlet