mandag den 11. juni 2012

Tyvstjålet, men jeg synes den er sød...

På Facebook er der en side "TV2-bloggens Venner" og i dag så jeg et opslag fra Annitta som jeg bare synes var så fint og sigende at jeg lige vil dele det her :)


Måske hænger min entusiasme sammen med, at vi jo netop har sået græsplæne og venter med længsel på at de spæde grønne græsstrå viser sig i stedet for kun ukrudt og tidsler som sjovt nok sagtens kan vokse uden regn :)

Ha' en fantastisk dag - jeg har lyyyynende travlt med at forberede barnedåb til på søndag - vi bliver 60 mennesker og skal holde det her hjemme med telt på terrassen og hytten fyldt til bristepunktet. Såå Voldborg må da meget gerne lige sende lidt solskin og godt vejr i vores retning!

/Lisbeth

2 kommentarer:

  1. Hold da fast en massen mennesker. Vi har kun holdt barnedåb for den nærmeste familie, og synes måske ikke man behøver en masse stress med en lille baby. Håber I har kræfterne til det.

    Sender sol mod nord.

    SvarSlet
  2. Hej Space,

    Håber solen når at titte frem nu du har sendt den afsted :)
    Mht. antallet af gæster, så var det meget svært for os at finde ud af, hvordan "kagen" skulle skæres. For mig at se er vores venner - som er rigtig meget sammen med Christian - faktisk vigtigere end en del af familien. Derfor blev vores kompromis, at vi inviterede min lille familie, en del af Martins store famili, og vores gode venner :)
    Vi glæder os super og håber den lille gut kan holde til det, ellers må vi snuppe en slappe-af-dag om mandagen! :)

    SvarSlet